Datum objave: 6. siječnja 2025.
Kategorija: Vijesti

PROTOKOL O KONTROLI ULASKA I IZLASKA U ŠKOLSKOJ USTANOVI

Ovaj protokol izrađen je s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika. Pravila definirana ovim Protokolom odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi uključujući učenike, radnike, roditelje ili skrbnike i druge vanjske posjetitelje.

Svi učenici, radnici, roditelji i drugi vanjski posjetitelji dužni su biti upoznati s ovim Protokolom te se istog pridržavati, a njegova provedba zahtijeva suradnju svih dionika i uključenih strana.

Ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, trebaju biti zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj. Učenici će biti pušteni u školsku zgradu za prvu smjenu u 7:50 sati i za drugu smjenu u 13:50 sati.

Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske zgrade. Tijekom velikog odmora učenicima osnovne škole nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove – školskog dvorišta. Za nepoštivanje će se između ostalog primjenjivati Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera.

Radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.

Radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe.

Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:

• učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)

• drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.). Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave.

Osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

Molimo Vas za razumijevanje i toleranciju, jer sve što radimo je za dobrobit i sigurnost djece.

U prilogu su dokumenti Ministarstva odgoja, obrazovanja i mladih:

Ovaj protokol izrađen je s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika. Pravila definirana ovim Protokolom odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi uključujući učenike, radnike, roditelje ili skrbnike i druge vanjske posjetitelje.

Svi učenici, radnici, roditelji i drugi vanjski posjetitelji dužni su biti upoznati s ovim Protokolom te se istog pridržavati, a njegova provedba zahtijeva suradnju svih dionika i uključenih strana.

Ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, trebaju biti zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj. Učenici će biti pušteni u školsku zgradu za prvu smjenu u 7:50 sati i za drugu smjenu u 13:50 sati.

Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske zgrade. Tijekom velikog odmora učenicima osnovne škole nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove – školskog dvorišta. Za nepoštivanje će se između ostalog primjenjivati Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera.

Radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.

Radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe.

Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:

• učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)

• drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.). Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave.

Osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

Molimo Vas za razumijevanje i toleranciju, jer sve što radimo je za dobrobit i sigurnost djece.

U prilogu su dokumenti Ministarstva odgoja, obrazovanja i mladih:

Ovaj protokol izrađen je s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika. Pravila definirana ovim Protokolom odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi uključujući učenike, radnike, roditelje ili skrbnike i druge vanjske posjetitelje.

Svi učenici, radnici, roditelji i drugi vanjski posjetitelji dužni su biti upoznati s ovim Protokolom te se istog pridržavati, a njegova provedba zahtijeva suradnju svih dionika i uključenih strana.

Ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, trebaju biti zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj. Učenici će biti pušteni u školsku zgradu za prvu smjenu u 7:50 sati i za drugu smjenu u 13:50 sati.

Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske zgrade. Tijekom velikog odmora učenicima osnovne škole nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove – školskog dvorišta. Za nepoštivanje će se između ostalog primjenjivati Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera.

Radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.

Radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe.

Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:

• učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)

• drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.). Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave.

Osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

Molimo Vas za razumijevanje i toleranciju, jer sve što radimo je za dobrobit i sigurnost djece.

U prilogu su dokumenti Ministarstva odgoja, obrazovanja i mladih:

  • Odluka o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školsku ustanovu
  • Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.

Pročitajte još

Obilježen Nacionalni dan darivanja krvi

Obilježen Nacionalni dan darivanja krvi

Dana 24. listopada 2025. u našoj školi smo obilježili Nacionalni dan darivanja krvi. Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu ove godine slavi 80 godina postojanja, a svake godine 25. listopada obilježava se Nacionalni dan darivanja krvi. Na taj je dan 1953. u...

U školi za Niku prikupljeno 10.282,70 eura

U školi za Niku prikupljeno 10.282,70 eura

Poštovani roditelji, učenici i zaposlenici škole Ovim putem želimo izraziti našu duboku zahvalnost svima Vama koji ste se nesebično uključili u akciju pomoći našem učeniku Niki Č. unutar Osnovne škole Marka Marulića. Nažalost, Niko je teško stradao prilikom pada s...

Obavijest o podjeli udžbenika za petaše

Obavijest o podjeli udžbenika za petaše

Poštovani roditelji,obavještavamo Vas da će se podjela udžbenika za sve pete razrede vršiti u četvrtak, 4. rujna 2025. godine u prostorijama OŠ Marka Marulića u Sinju od 8:00 do 9:00.Molimo Vas još jednom provjerite na stranicama naše škole tko je razrednik Vašem...

Skip to content